Gaziemir Belediye Başkanı Ünal Işık'tan Vali Süleyman Elban'a Ziyaret
31 Mart seçiminde Gaziemir Belediye Başkanı seçilen Ünal Işık, İzmir Valisi Süleyman Elban'a nezaket ziyaretinde bulundu. Ziyaret resmi sayfadan açıklandı.

Fotoğraf: İzmir Valiliği (Facebook)
Gaziemir Belediye Başkanı Ünal Işık, İzmir Valisi Süleyman Elban'a nezaket ziyaretinde bulundu. Ziyaretin, 31 Mart 2024 tarihinde gerçekleştirilen Mahalli İdareler Seçimi sonrasında yapıldığı belirtildi.
Seçim Sonrası Nezaket Ziyareti
İzmir Valiliği resmi Facebook sayfasında paylaşılan bilgilere göre, Gaziemir Belediye Başkanı Ünal Işık, Vali Süleyman Elban'ı ziyaret etti. Ziyaret, seçimlerin ardından gerçekleştirilen nezaket ziyareti kapsamında yapıldı.
Valilik Resmi Sayfasından Açıklandı
Gaziemir Belediye Başkanı seçilen Ünal Işık, Mahalli İdareler Seçimi'nin ardından İzmir Valisi Süleyman Elban'a ziyarette bulundu. Ziyarete ilişkin paylaşım İzmir Valiliği resmi Facebook sayfası üzerinden yapıldı.
Yapılan açıklamada, 31 Mart Mahalli İdareler Seçimi'nde göreve gelen Gaziemir Belediye Başkanı Ünal Işık'ın, İzmir Valisi Süleyman Elban'a gerçekleştirdiği nezaket ziyaretine dair bilgilere yer verildi.
Kaynak: İzmir Valiliği — Orijinal paylaşım
Sıkça Sorulan Sorular
Gaziemir Belediye Başkanı Ünal Işık ne zaman seçildi?
Ünal Işık, 31 Mart 2024 tarihinde gerçekleştirilen Mahalli İdareler Seçimi'nde Gaziemir Belediye Başkanı seçildi.
Ünal Işık'ın İzmir Valisi Süleyman Elban'ı ziyaretinin amacı neydi?
Ziyaret, 31 Mart seçimleri sonrasında gerçekleştirilen nezaket ziyareti kapsamında yapıldı.
Bu ziyaret nasıl ve nereden duyuruldu?
Ziyarete ilişkin açıklama, İzmir Valiliği'nin resmi Facebook sayfası üzerinden kamuoyuyla paylaşıldı.
