İçeriğe Atla
Amasya'da Protokol Üyeleri Veteranlar Futbol Maçında Buluştu
Yorum🗨️ 0
📰 Haber

Amasya'da Protokol Üyeleri Veteranlar Futbol Maçında Buluştu

Amasya Uluslararası Atatürk, Kültür ve Sanat Festivali kapsamında, Amasya Valisi Önder Bakan ve il protokolünün katıldığı veteranlar futbol maçı düzenlendi.

✍️ Haberlendin Haber Merkezi1 dk okuma
Amasya konulu haberin kapak görseli
Fotoğraf: Haberlendin

Fotoğraf: Amasya Valiliği (Facebook)

Amasya'da gerçekleştirilen Amasya Uluslararası Atatürk, Kültür ve Sanat Festivali etkinlikleri kapsamında, veteranlar futbol maçı düzenlendi. Karşılaşmaya kent protokolü yoğun katılım gösterdi.

Protokol Üyeleri Sahaya Çıktı

Amasya Valiliği tarafından yapılan resmi açıklamaya göre, festival etkinlikleri çerçevesinde özel bir spor müsabakası organize edildi. Veteranlar futbol maçı, kentteki yöneticileri yeşil sahada bir araya getirdi.

Düzenlenen dostluk mücadelesinde Amasya Valisi Önder Bakan, milletvekili ve Amasya il protokolünden oluşan takımlar karşı karşıya geldi. Müsabaka, festivalin spor ve kardeşlik ruhunu yansıtan önemli etkinliklerinden biri oldu.

Amasya Valiliği Detayları Paylaştı

Etkinliğe dair bilgilendirme ve görseller Amasya Valiliği resmi Facebook sayfası üzerinden kamuoyuyla paylaşıldı. Festival kapsamında düzenlenen bu tür etkinliklerin, kentteki birlik ve beraberlik duygusunu pekiştirmesi hedefleniyor.

Sıkça Sorulan Sorular

Amasya'daki veteranlar futbol maçı hangi festival kapsamında düzenlendi?

Maç, Amasya Uluslararası Atatürk, Kültür ve Sanat Festivali kapsamında düzenlendi.

Veteranlar futbol maçına kimler katıldı?

Karşılaşmaya Amasya Valisi Önder Bakan, milletvekili ve il protokolünden oluşan takımlar katıldı.

Maça dair bilgi ve görseller kamuoyuyla nasıl paylaşıldı?

Etkinliğe ait bilgi ve görseller Amasya Valiliği'nin resmi Facebook sayfası üzerinden paylaşıldı.

İl Genelinden Devam Akışı